vaswka
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

 

تاریخچه خودرو اسپورتیج

کارخانه تولیدکننده خودرو اسپورتیج کیا در کشور کره جنوبی می‌باشد. خودرو اسپورتیج خودرویی لوکس و شاسی بلند می‌باشد. نخستین نمونه خودرو اسپورتیج در سال ۱۹۹۳ تولید و روانه بازار شد و توانست در عرض مدت کوتاهی به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کند. در سال ۱۹۹۶ نیز نسخه کشیده خودرو اسپورتیج معرفی شد. نسل دوم این خودرو نیز در سال ۲۰۰۵ تولید شد. در نسل دوم اسپورتیج تغییرات قابل‌توجهی از نظر ساختاری و شکل ایجاد شد. سرانجام در سال ۲۰۰۸ از فیس لیفت خودرو اسپورتیج رونمایی شد. پس از آن با گسترش فناوری نسل‌های سوم و جهارم این خودرو نیز تولید شد که از نسل چهارم این خودرو در سال ۲۰۱۵ در فرانکفورت رونمایی شد. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه اسپورتیج می پردازیم.

دوربین 360 درجه اسپورتیج

با نصب آپشن‌های خوب، بهترین امکانات را برای ماشینتان تهیه کنید. مثلاً شما با نصب دوربین 360 درجه اسپورتیج قادر خواهید بود ناحیه اطراف ماشین را در تلفن همراه هوشمندتان مشاهده کنید. سیستم دوربین 360 درجه اسپورتیج علاوه بر این قابلیت، امکانات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند که از استفاده از آن‌ها لذت خواهید برد. ادامه متن را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این سیستم بدست آورید. جدای از این‌که فنّاوری دوربین 360 درجه خودرو اسپورتیج ، باعث ارتقاء دوربین‌های مورد استفاده در صنایع ماشین‌سازی بوده است از یک کامپیوتر مرکزی، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین تشکیل شده است. بدین وسیله، با همکاری این اجزا، یک نمای 360 درجه (تصویر 360 درجه) از ناحیه اطراف ماشین ساخته شده و در معرض دید راننده قرار داده می‌شود که کنترل و تسلط راننده را چند برابر خواهد کرد بنابراین احتمال برخورد را نیز کاهش می‌دهد. تویوتا-راوفور-آبی-از-زاویه-سه-رخ

ویژگی‌های دوربین 360 درجه اسپورتیج

سیستم عامل قدرتمند و انعطاف پذیر اندروید 1/7 سیستم دوربین 360 درجه خودرو اسپورتیج ، این سیستم را بسیار جذاب و پرکاربرد کرده زیرا شما قادر خواهید بود که از این طریق محتوای فیلم و عکس ثبت شده را در فضای مجازی نیز به اشتراک بگذارید. یکی از امکانات بسیار جالب این سیستم نیز امکان دیدن محیط اطراف خودرو در تلفن همراه هوشمند مالک دوربین است. شایان ذکر است بصورت اتوماتیک فیلم این محیط ضبط خواهد شد. این قابلیت، کاربرد زیادی برای مالک دوربین خواهد داشت. اگر این سیستم روی ماشین نصب باشد راننده در مواقع ایجاد برخورد و تصادف، می‌تواند از ماشین یا صحنه تصادف عکس بگیرد. در هنگام تصادف یک عکس بصورت خودکار برای دارنده ماشین ارسال خواهد شد البته فیلم تصادف نیز بصورت کامل ثبت خواهد شد. بدین‌وسیله قضاوت در تصادفات بهتر شده و بدون دلیل مقصر شناخته نمی‌شوید. سیستم دوربین 360 درجه اسپورتیج دارای یک کامپیوتر مرکزی و چهار دوربین مختلف نصب شده در زیر آینه‌های جانبی و عقب و جلوی خودرو است. اطلاعات توسط دوربین‌ها ثبت می‌شوند سپس به کامپیوتر مرکزی منتقل شده و توسط نرم‌افزار خاص موجود در آن، پردازش خواهند شد. بدین ترتیب یک تصویر 360 درجه ( نمای 360 درجه) از ناحیه اطراف خودرو ایجاد می‌شود. دقت ثبت، انتقال و پردازش در دوربین 360 درجه خودرو اسپورتیج بسیار بالا می‌باشد.

خرید دوربین 360 درجه اسپورتیج | نصب دوربین 360 درجه اسپورتیج

برای خرید باید به مراکز معتبری مانند گندم کار دی وی دی مراجعه کنید تا هم با اطمینان از سال‌ها سابقه و تجربه با خیالی آسوده به حرف‌های کارشناسان بتوانید اعتماد کنید و هم از کیفیت و دوام بهره‌مند شوید. گندم کار دی وی دی سال‌ها‌ تجربه­ دارد و اسم و رسم خوبی از خود به جای گذارده و بهترین دارایی گندم کار دی وی دی، رضایت و اعتماد مشتریان می‌باشد که آن‌ها را به مشتریان دائم این سایت تبدیل کرده است. گندم کار دی وی دی، دو عامل مهم کسب و کار یعنی رضایت مشتری و اعتماد مشتری را که طی سال‌های زیادی کسب کرده به هیچ عنوان با صحبت‌های خلاف واقع یا کالای نامرغوب یا کیفیت پایین، از دست نخواهد داد. شما می‌توانید با اطمینان و خاطری آسوده از گندم کار دی وی دی خرید کرده و نصب دوربین 360 درجه اسپورتیج را نیز به ما بسپارید.  

رادار نقطه کور چیست؟ | عملکرد رادار نقطه کور سانتافه به چه نحوی است؟

رادار نقطه کور اپشن جدیدی در خودروها است که می‌تواند اشیا و خودروهای پشت و اطراف خودرو را با هشدارهایی که در هرسیستم متفاوت است، اطلاع دهد. این هشدارها به صورت‌ هشدارهای صوتی، لرزشی و یا بصری وجود دارند و در هر سیستم برای جلوگیری از تصادفات از یکی از انواع این هشدارها استفاده می‌شود. برای مثال شیوه‌ی هشدار بصری به این صورت است که هنگام تشخیص مانع، سریعا برای هشدار به راننده یک چراغ زرد و یا قرمز رنگ، روی آینه خودرو نشان داده می‌شود. این رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده می‌شود که میدانی با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامی که یک خودرو و یا هر چیز دیگری وارد محدوده و میدان این رادار شود، وجود آن تشخیص داده شده و سریعا بنا به نوع سیستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسیله به اطلاعش می‌رسد. بیشترین زمانی که ممکن است وجود این آپشن حیاتی باشد، زمانی است که پیش روی شما حادثه‌ای پیش آمده و سریعا نیاز به تصمیم‌گیری دارید که ترمز کرده و بایستید یا با تغییر لاین به اصطلاح مانع را رد کنید. در این زمان قبل از تغیییر مسیر لازم است مطمئن شوید که در نقطه کور شما هم خودرویی وجود ندارد. بسیاری از حوادث رانندگی به همین صورت و در موقعیتی این چنینی پیش آمده‌اند. بنابراین می‌توان گفت استفاده از این آپشن برای تمام خودروها الزامی به‌نظر می‌رسد اما خیلی از خودروها فاقد آن بوده و راننده باید درصورت تمایل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهیه و نصب این رادار داشته باشد. اگر قصد خرید رادار نقطه کور سانتافه را دارید، در ادامه این مطلب با نکاتی که باید هنگام خرید و نصب این رادار رعایت کنید در خدمت شما هستیم.

خرید رادار نقطه کور سانتافه | نصب رادار نقطه کور سانتافه

از آن‌جایی که رادار نقطه کور، یک آپشن تاثیرگذار در رانندگی است، صحیح بودن نحوه‌ی عملکرد آن، امر بسیار مهمی است. برای آن که از عملکرد صحیح این آپشن مطمئن باشید لازم است که از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کرده و برای نصب هم از فرد متخصص کمک بخواهید. یکی از مراکز معتبری که می‌توانید برای خرید رادار نقطه کور سانتافه به آن مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشید، فروشگاه گندم کار دی وی دی است. گندم کار دی وی دی یک فروشگاه و مرکز معتبر و باسابقه در امر ارائه خدمات و کالاهای مربوط به انواع خودروها است. برای آن که با خیالی راحت و آسوده خرید کنید و در مورد سیستمی که خریده‌اید کوچکترین شک و سوالی وجود نداشته باشد، ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا قبل از خرید بتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما، بصورت تلفنی بهره ببرید. برای این منظور کافیست با شماره‌های درج شده تماس حاصل کنید. همچنین ما دارای تیم متخصص نصب رادار نقطه کور سانتافه هستیم که در این امر از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای سپردن نصب این سیسیتم به تیم متخصص گندم کار دی وی دی، با ما تماس بگیرید تا فردی باتجربه برای نصب، به مکان شما فرستاده شود.

خرید-سنسور-360-درجه-اسپورتیج-با-بالاترین-کیفیت جک صندوق برقی

در سیستم جک صندوق برقی سنسور تشخیص مانع استفاده شده است تا زمانی که هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعی جلوی آن وجود داشته باشد، آن را تشخیص داده و به راننده هشدار دهد. این سیستم اتوماتیک بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو می‌شود. نصب جک صندوق برقی بسیار راحت است و نیازی به قطع سیم کشی خودرو ندارد. برای نصب جک صندوق برقی خودرو تنها کافیست سوکت‌های آن را جایگذاری کرده و سپس آن را نصب کرد. این مزیت باعث می‌شود که گارانتی خود را نیز باطل نشود. در برخی مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده که می‌تواند باعث آسیب زدن به خودرو شود. با کمک جک صندوق برقی این مشکل به سادگی حل خواهد شد و می‌توانید با تنظیم سرعت جک‌های این سیستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگیری کنید. از مزایای دیگر این سیستم قابلیت تنظیم میزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. این مسئله موجب می‌شود زمانی که خودرو در محوطه‌ای با سقف کوتاه قرار دارد، بتوانید درب صندوق عقب خودرو را به میزان دلخواه باز کرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ایجاد خسارت جلوگیری کنید. در صورت استفاده از جک صندوق برقی خودرو برای باز شدن درب صندوق عقب می‌توانید از ریموت فابریک و کلیدهای داخلی خودرو نیز استفاده کنید. جک صندوق برقی خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحی متفاوتی دارد و هنگام خرید آن باید به این نکته توجه کنید. تمامی مزایای گفته شده شامل جک صندوق عقب راوفور نیز می‌شود. اگر قصد خرید جک صندوق برقی راوفور را دارید و می‌خواهید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید با گندم کار دی وی دی تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مرکز به دست آورید.

خرید جک صندوق برقی راوفور | نصب جک صندوق برقی راوفور

جک صندوق برقی راوفور آپشن مفیدی است که علاوه بر آن که باعث می‌شود استفاده از صندوق عقب خودرو بسیار راحت‌تر شود، از وارد شدن خسارت به آن نیز جلوگیری می‌کند. در صورتی که خودروی راوفور آسیب ببیند و خسارتی به آن وارد شود، هزینه‌های زیادی برای راننده خواهد داشت. به همین منظور برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به صندوق عقب خودرو، خرید جک صندوق برقی راوفور به دارندگان خودروی راوفور توصیه می‌شود. برای خرید جک صندوق برقی راوفور می‌توانید با گندم کار دی وی دی تماس گرفته و آن را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید. تمامی محصولات فروشگاه گندم کار دی وی دی دارای ضمانت اصالت کالا هستند و این اطمینان را به مشتری می‌دهند که کالای خریداری شده توسط آنها اصل بوده و کارکرد بالایی خواهد داشت. با نصب جک صندوق برقی راوفور هنگام استفاده از صندوق عقب خود را خیالی آسوده‌تر خواهید داشت.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۵:۱۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب