vaswka
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

لیفتراک نیسان ، بر اساس آنچه شرکت سازنده لیفتراک نیسان اظهار کرده است، این شرکت در سال ۱۹۵۷ میلادی شروع به فعالیت کرده و در این سال شرکت نیسان در کشور ژاپن فعالیت خود را جهت پوشش بازارهای داخلی تا تبدیل شدن به بازارهای جهانی در رابطه با تامین تجهیزات انبارداری و حمل و نقل صورت گرفته است . 

از این ‌رو برای تولید لیفتراک فعالیت این شرکت به صورت صنعتی و انبوه صورت گرفت. با توجه به این موارد لیفتراک نیسان ساخت کشور ژاپن می باشد که در بیش از ۵۰ سال است که در بازار های مختلف دنیا این محصول استفاده می‌شود. این کمپانی با توجه به سابقه درخشان به محصولات با کیفیت و مرغوب که در اختیار مشتریان می گذارد ، اهمیت بسیار زیادی داده و در نتیجه این موضوع نشان از مدیریت و قابل اعتماد بودن این برند خواهد شد داشت .

در صورتی که می خواهید لیفتراک نیسان را خریداری کنید و به دنبال کسب اطلاعات درباره این محصول هستید، با کمک این مقاله می توانید به اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول دست پیدا کنید و همچنین از طریق سایت دینو لیفتراک با همکاران ما در واحد فروش تماس برقرار کرده و اطلاعات و دانش خود را در مورد برند لیفتراک نیسان افزایش دهید.

انواع محصولات انبارداری نیسان
اگر به وب سایت شرکت سازنده لیفتراک نیسان مراجعه کنید، مطالب مفیدی خواهید یافت. تنوع حیرت آوری از محصولات مختلف انبارداری که برای حمل و نقل کالا در انبارها و خطوط تولید و توزیع استفاده می شوند، را خواهید یافت. محصولات این برند ژاپنی فقط مختص به لیفتراک ها نیست.

این برند ژاپنی نیسان فقط محصولات لیفتراک را تولید نمی‌کند و این شرکت سازنده لیفتراک نیسان محصولات انبارداری، محصولات مختلف انبارداری جهت حمل و نقل در انبار ها و خطوط تولید و توزیع را تولید کرده و آن ها را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. از جمله محصولاتی که در این شرکت تولید می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که به خوبی به نیاز مراجعه‌کنندگان پاسخ خواهند داد.
پالت تراک ها، استاکر های برقی، ریچ تراک های الکتریکی و غیره
لیفتراک نیسان گازوئیل سوز

محصولات لیفتراک نیسان
محصولات لیفتراک نیسان از تنوع زیادی برخوردار می باشد که از جمله این تنوع می‌توان به موتورهای احتراقی داخلی آن اشاره کرد که با انواع سوخت های رایج کار می کنند. لیفتراک های گازوئیل سوز دارای توان عملیاتی و قدرت بالایی هستند که در این بین تعداد زیادی از آن ها را می‌توان مشاهده کرد. البته باید گفت که این ادوات دارای ایرادهایی هستند که به آلایندگی مربوط می شود و این ایرادات بیشتر حول محور سوختی بوده که توسط آن مصرف شده و این نوع تجهیزات معمولا از یک و نیم تا ۸ تن در این شرکت تولید شده و به بازار روانه می شوند.

لیفتراک نیسان دوگانه سوز
برخی دیگر از محصولات شرکت سازنده لیفتراک نیسان دارای تجهیزاتی هستند که از سوخت های ترکیبی استفاده خواهند کرد. این دستگاه ها دوگانه سوز نام دارند و در ساختار کارکردی این تجهیزات از سوخت گاز و بنزین استفاده خواهد شد. در برخی مواقع تجهیزات دیزلی دارای توان موتوری کمتری هستند. ولی در فضای بیرون از سالن می‌تواند به خوبی عمل کنند و در برابر تغییرات جوی سازگاری بسیار بالایی دارند. در درون سالن ها هم آلایندگی آن ها بسیار کمتر بوده و این تجهیزات از یک و نیم تن تا پنج تن تحت نام لیفتراک نیسان تولید می‌شود.

لیفتراک برقی نیسان یک گزینه ایده آل
پیش هر موضوعی باید ذکر کنیم لیفتراک نیسان در مدل های مختلفی با شماره فنی تولید و عرضه می‌شود. به این معنا که احتمال دارد در یک تناژ کاری از یک مدل از چندین مدل جدید و قدیمی که دارای کدهای متنوعی هستند تولید آن انجام شود.

در رابطه با مدل های برقی لیفتراک نیسان باید گفت که با پشتیبانی باطری لیفتراک می تواند مدل ها به خوبی کار خود را انجام دهند و در وزن های کاری ۱.۲۵ تن تا ۳ تن تولید می شود. با استفاده از نمایندگی لیفتراک به بازارهای مصرفی عرضه و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. این تجهیزات اکنون در ۴ مدل مختلف ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق مراجعه به این وب سایت دینو لیفتراک و بخش پشتیبانی فروش در مورد لیفتراک برقی نیسان اطلاعات کافی را دریافت کنید.

از این مدل از دستگاه انبارداری می‌توان برای فضای بسته استفاده کرد. چون در این مکان ها هیچ گونه آلودگی صوتی و غبار ایجاد نمی‌کند. بنابراین این محصولات با در نظر گرفتن این موضوع یک گزینه بسیار خوب برای صنایع بهداشتی و همچنین صنایع غذایی به شمار می‌آید. لیفتراک برقی نیسان در این مکان از دسته تجهیزات برقی و الکتریکی است که می توانند بدون هیچ گونه مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد. با استفاده از این لیفتراک محصولاتی که قرار است حمل شوند و همچنین نیروی انسانی حاضر در محیط کار از آلودگی در امان خواهند بود.

نمایندگی لیفتراک نیسان
شرکت لیفتراک نیسان در بیشتر کشورها دارای نمایندگی های فروش و خدمات پشتیبانی می باشد که در نقاط مختلف دنیا مشغول به فعالیت هستند و این شرکت ژاپنی توانست افتخارات زیادی در این زمینه کسب کند.


تجهیزات انبار داری یکی از موارد بسیار مهم برای هر شرکت صنعتی هستند. برای خرید لیفتراک نیسان می توان آن را از نمایندگی معتبر تهیه کرد. در رابطه با لیفتراک نیسان باید گفت برای این که این شرکت بتواند بار دیگر در زمینه فروش گامی مهم بردارد و در زمینه حمایت از مشتری و تبدیل کردن آن ها به مشتری وفادار موفق عمل کند، در سراسر دنیا شعبات زیادی را تدارک دیده است.

با توجه به زیرساخت های هزینه بری که فراهم شده در نمایندگی ها می توان تنوع گسترده ای از محصولات را پیدا کرد. به علاوه دارای امکان فروش شرایطی، محیطی و کوتاه مدت نیز می باشد. همچنین اصالت لیفتراک نیسان بدون شک از طریق چنین خریدی تضمینی می شود.


نمایندگی هایی که لیفتراک نیسان را عرضه می کنند، برای اینکه بتوانند فروش خود را به یک سکوی پرتاب تبدیل کنند، خدمات پشتیبانی فنی و علمی وسیعی را به صورت بلندمدت ارائه خواهند داد. همچنین مشتریان با خرید این تجهیزات از این مراکز می توانند در رابطه با تامین قطعات خیال راحتی داشته باشند. از طریق اتصال به شبکه فروشندگان رسمی لیفتراک نیسان، این موضوع کمک بسیار زیادی به خریداران خواهد کرد. این موضوع می‌تواند بر نحوه هزینه کرد جهت نگهداری و تعمیرات لیفتراک در میان مدت و بلند مدت تاثیر گذار باشد.


در رابطه با سوالات فنی که دارید، شما می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و در رابطه با لیفتراک نیسان پاسخ خود را دریافت کنید.


تولید لیفتراک نیسان استاندراد

شرکت لیفتراک نیسان دارای سابقه ۵۰ ساله بوده که در رابطه با طراحی و تولید انواع لیفتراک در بازارهای جهانی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت ژاپنی به عنوان یکی از زیر مجموعه های نیسان موتور در رابطه با طراحی و تولید تجهیزات لیفتراک کار می کند.

برخلاف رقیب های قدرتمند برای لیفتراک نیسان در جهان محصولات این شرکت به خوبی توانسته با نمونه‌های خارجی خود به رقابت بپردازد. تولید نیسان با اهداف اصلی افزایش دادن و ایمنی دستگاه هنگام بارگیری و حمل و نقل کالا صورت گرفته است‌ کیفیت این محصول از طریق طراحی دقیق با توجه به اصول ایمنی و دستیابی به استانداردهای فنی فراهم شده است.


در تولید لیفتراک نیسان از سیستم‌های پیشرفته و فناوری های مدرن استفاده شده است. از نکات بسیار مهم اقتصادی و زیست محیطی که در رابطه با طراحی کلید های نیسان به آن توجه شده است، موتورهای لیفتراک نیسان از طریق سوخت ال پی جی کار کرده و به کاتالیزور های قوی برای حذف آلاینده های خروجی از اگزوز لیفتراک مجاز می باشد.

در لیفتراک نیسان امکان سوخته بهینه موتور و همچنین اجرای سیستم مدیریت مصرف سوخت تدارک دیده شده است. از طریق فناوری های فوق می توان میزان انتشار آلاینده را تا حدود ۹۸ درصد کاهش داد. همچنین راندمان و کارایی عملکرد موتور لیفتراک نیسان از جوانب مختلف تایید شده می باشد‌.


محصولات لیفتراک نیسان

شرکت لیفتراک نیسان یکی از پیشروان صنعت طراحی و تولید انواع لیفتراک و تجهیزات انبارداری به شمار می‌آید که محصولاتی با کیفیت را به بازار جهانی عرضه کرده که جهت استفاده در تمام صنایع مناسب خواهد بود. از انواع لیفتراک نیسان می توان لیفتراک برقی سه چرخ و چهار چرخ، لیفتراک دیزلی نیسان و لیفتراک های LPG نیسان را نام برد.

هر یک از این محصولات باید گفت که از ویژگی‌های عملکردی مختلفی برخوردار می باشند که جهت حمل بار در شرایط تعیین شده از آن استفاده می شود. با استفاده از لیفتراک برقی نیسان می توان حمل بار با وزن یک و نیم تا ۳ تن را انجام داده و لیفتراک های دیزلی و گازی نیسان را می‌توان برای حمل بارهای از یک و نیم تا ۸ تن را به کار برد. مشتریان لیفتراک نیسان با توجه به نیاز های صنعتی خود می توانند یکی از این لیفتراک ها را انتخاب کنند. خرید لیفتراک برای انجام کسب و کارها بسیار مقرون به صرفه و مفید بوده و سرعت و ایمنی بارگیری را بیشتر خواهد کرد.


خرید لیفتراک نیسان

محصولات لیفتراک نیسان از یک شبکه جهانی اختصاصی بسیار بزرگ برخوردار می باشد که در کشورهای مختلف دنیا بیشتر از ۸۰ شعبه را پوشش می دهد. این شرکت یک مجموعه قابل اعتماد و با تجربه می باشد که محصولات خود را به صورت فروش نقدی و فروش کوتاه مدت در اختیار مشتریان می گذارد.

از جمله مزیت های استفاده از خدمات شرکت لیفتراک نیسان می توان به این موضوع اشاره کرد که لیفتراک مناسب را در مدت زمان مشخص از این مجموعه می‌توان اجاره نمود. برای مدیرانی که قصد صرفه جویی در هزینه هایخود را دارند، این ویژگی یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می‌آید.‌

از دیگر مزیت‌های خرید نیسان می‌توان به وجود مراکز گسترده برای ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان اشاره کرد. به گونه ای که خدمات ۲۴ ساعته هر روز هفته و همچنین تعمیرات و بازرسی لیفتراک آموزش و تامین قطعات و غیره از خدمات بسیار مهمی هستند که شرکت لیفتراک نیسان در اختیار مشتریان می گذارد. با مراجعه به نمایندگی معتبر این محصولات می توان اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید و دریافت قیمت لیفتراک نیسان به دست آورد.

منبع : 

https://dinolifterakkhezel.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۵:۱۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب