vaswka
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

سئو یکی از راه های بهینه سازی موتور های جستجو است که به دلیل بهتر شدن کارکرد سایت طبق استانداردهای موتور جستجو و همینطور برای جذب نمودن بازدید کننده های بیشتر برای سایت است که به این وسیله صورت می پذیرد . عوامل بسیار زیادی موجود هستند که می توانند در سئو سایت شما تاثیر بسزایی را بگذارند . در برخی مواقع رخ دادن ساختار درست ، سایت در موتورهای جستجو را سئو می نامند . سئو به شکل کلی یعنی مجموعه فعالیت هایی که در طراحی سایت ، مشخص نمودن استراتژی محتوا و تولید نمودن محتوا صورت می گیرد که از جایگاه خوبی در نیتجه های گوگل را بدست بیاورد و بتوان از بازدید کننده های خوب و زیادی برای سایت بدست آورد .
به طور کلی هدف از سئو افزایش بازدید واقعی گوگل می باشد . علت اهمیت سئو به این خاطر است که ، 63000 جستجو در هرثانیه صورت می پذیرد . به ویژه الگوریتم های جدیدی از گوگل همانند الگوریتم RankBrain بسیار در تلاش می باشد که تا رفتار تمامی کاربران را در حین جستجو آنالیز نموده و طبق همان رتبه بندی نتیجه ها را بهینه کند . هر وقت که کاربر کلمه ای را در گوگل سرچ کرد و یک یا چند نتیجه موجود از پیشنهاد های گوگل را انتخاب نمود ، در این شرایط گوگل به انتخاب کاربر اهمیت زیادی می دهد . به عنوان مثال اگر که یک سایت از لحاظ گوگل از رتبه پایینی برخوردار باشد اما کاربران زیادی آن را سرچ کرده باشند و یا بر روی آن کلیک کنند ، جایگاه این سایت از نظر گوگل بهتر می شود .
خدمات سئو به طور کلی به فعالیت هایی گفته می شود که در داخل سایت و یا بیرون ازسایت برای قرار گرفتن کلمات کلیدی سایت در صفحه های جدید موتورهای جست و جو و حفظ نمودن جایگاه آن ها را دارا می باشد . یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و حائز اهمیت برای گوگل مدت زمانی است که کاربر داخل سایت می ماند زیرا هر چه بیشتر کاربر در سایت بماند بسیار مهم می باشد .
بیشتر افراد صفحات مورد نظر خود را از موتور های جستجو همانند : گوگل ، بینگ و یاهو می یابند . برای همین سئو از راه های طلایی برای افرادی است که می خواهند بازدید وب سایت خود را بالا ببرند . این امر که از چه کلماتی به کار ببرید نیز بسیار مهم می باشد ، به این خاطر که گوگل به کلماتی که کاربران مختلف سرچ می کنند بسیار اهمیت دارد . با توجه به تجربه ای که به وجود آمده با جذب بازدید کننده زیاد به وسیله ی گوگل نشانگر موفقیت آن شرکت می باشد . با بازدید به دست آمده توسط راه های سئو برای هر نوع تبلیغ برتری دارد و در مدت زمان طولانی از هزینه ی کمتری برای شما به دنبال خواهد داشت .
پشتیانی سئو از جمله خدمات ویژه و منحصر به فرد تیم سئوهاما است . اگر درخواست پشتیانی سئو را دارید می توانید به سایت سئوهاما مراجعه کنید .

منبع : سئوهاما 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۱۹:۳۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب